Hver søndag kl. 10 holder vi gudstjeneste. Ind imellem er der dog andre specielle begivenheder i stedet, så se efter i kalenderen først.

Vi forsøger at afholde vore gudstjenester, så der er plads til enhver og så der er noget for enhver. Gud har skabt os mennesker forskelligt, så det er kun naturligt, at vi har forskellig smag og forskellige måder at udtrykke os på. Gud elsker os alle, som vi er og med de forskelligheder, vi har, så det er vores håb, at gudstjenesterne vil afspejle dette.

Børn er ekstra velkomne. Nogle gange er der en kort “børnetale” til dem og/eller et par børnesange. Når gudstjenesten er godt begyndt,  går børnene i børnekirke, som foregår i det store rum i kælderen. Der er desværre ikke børnekirke hver søndag.

I børnekirken fortsætter gudstjenesten – bare på børnenes præmisser. Der vil være bøn til Gud, måske sange og de kan f.eks. høre en historie og ud fra den lave noget kreativt.

Til gudstjenesten for alle os andre kan der være forskellige musikalske indslag og oftest benytter vi både orgelet og vores lovsangsgruppe.

Der kan være mulighed for forbøn, hvis nogen har noget, de ønsker, vi i fællesskab skal bede Gud om. Der kan også være mulighed for personlig forbøn, hvor man kan samtale personligt med een fra kirken, som så vil bede for een. Efter hver gudstjeneste er der gratis kaffe, hvor der er mulighed for fællesskab og hvor en længere samtale kan foregå, hvis man ønsker det.

En gang om måneden fejrer vi nadver under gudstjenesten. Alle er velkomne til at deltage. Der er ikke alkohol i vores “nadvervin”.

Ind imellem har vi en cafégudstjeneste, hvor vi sidder ved borde i kirkesalen. Vi får morgenkaffe, mens vi ved bordene og i den store forsamling diskuterer dagens emne.

Det kan også opleves, at vore teenagere afholder gudstjenesten for os. Det er også en god – og til tider uforglemmelig – oplevelse.

Vi har et gennemsnit på over 70 besøgende til hver gudstjeneste året igennem. I dette gennemsnit er højtiderne ikke medtaget.